Verblijf op startcamping in Urrugne van de ANWB kampeerreis Andalusie 2018

13 mei 2018 - Urrugne, Frankrijk

Vanmorgen om 09.00 uur opgestaan. En zo waar scheen de zon, want het heeft de hele nacht  geregend.

Vanmorgen een autoritje gemaakt naar de badplaats Hendaye aan de kust van de Golf van Biskaje  op steenworp afstand van Spanje met een rotskust., waar je prima kan surfen en bodyboarden.

Hier zijn ook dolfijnen, walvissen en pijlstormvogels te spotten, waarvoor men met een boot de zee op kan.

De zee is daar zeer diep van 2000-4000m

Daar aangekomen begon het weer hevig de regenen en stormde het ook flink. Dat weerhield een aantal sportievelingen er niet van om met hun board op de golven mee te zeilen.

Ik heb nog een paar foto’s gemaakt . Daarna zijn we teruggekeerd naar de camping waar het op dat moment mooi weer was en uit de wind goed uit te houden. Maar dan duikt in de verte een donkere lucht op en komt de regen weer met bakken naar beneden. Soms duurt het maar 5 minuten en dan is er weer zon.

Met een gezellig echtpaar van een eerdere reis hebben we voor de caravan een drankje genomen.

Daarna hebben we gegeten.

Intussen was de reisleiding ook gearriveerd.

Om 17.00 hebben zij een rondje gemaakt op de camping en kennis gemaakt met alle eerder gearriveerde deelnemers.

1. Dineke:
    13 mei 2018
    Ik hou van je !!!!!!!
  2. Pia:
    14 mei 2018
    Met belangstelling ga ik je reisverslag volgen
  3. Tien en Ton:
    15 mei 2018
    Wij gaan jullie zeker volgen. Leuk zo’n reis met een groep van de ANWB ik volg dat al verschillende jaren op tv . Ik wens jullie veel reis plezier en zo door Spanje dat is gaaf wij hebben ook een rondrit gemaakt door Andalusië maar dan met een bus dus op verschillende plaatsen zijn wij ook geweest.we gaan de foto’s zien👍🏻En veel plezier samen groetjes.
  4. GenG:
    15 mei 2018
    Goede reis samen!
  5. Bas en Maatje:
    16 mei 2018
    Als we internet hebben op de reis volgen we jullie zeker
    Veel plezier en gezelligheid
    Bas en Maatje