Verblijf in Empuriabrava

21 juni 2018 - Empuriabrava, Spanje

Na de rondreis door Andalusie zijn wij neergestreken in Empuriabrava aan de Golf van Roses.

Daar verblijven wij op **** camping Rubina Resort.

Op deze camping is een grote winkel, restaurant, snacks, groot zwembad en kinderbad, fitness etc.

Het is ongeveer 400 meter lopen naar het strand.

Wij gaan steeds met de auto naar het strand en nemen dan de stoelen mee.

De auto kan op het strand geparkeerd worden en dan is het nog maar 50 meter lopen naar een plekkie aan het strand bij de zee.

Vandaag de auto vol getankt met E98 voor prijs van € 1,30 liter.

Boodschappen doen we met de auto bij de Lidl.

Wat winkels betreft keuze volop met Supermercado, Aldi etc etc. Op de camping is een prima Wifi installatie met dekking op alle plekken.

Je kunt dagkaart, weekkaart, 14 dagenkaart of maandkaart kopen.

Ik heb kaart voor 7 dagen gekocht voor € 14,90. Voordeligst is een maandkaart met wifi voor ca 1 euro per dag.

Ik kan met wifi alle tv uitzendingen vanuit Nederland rechtstreeks volgen op mijn Laptop op iPhone. Zo heb ik al meerdere voetbalwedstrijden kunnen zien van het WK in Rusland.

Wij zijn hier vandaag 6 dagen en vertrekken begin volgende week in etappes terug naar Nederland.

Het weer is hier geweldig mooi var. van 25 -30 graden, maar wel bijna alle dagen windkracht 2, wat aan zee en op de camping een aangename verkoeling geeft.

Onze is eerste stop is gepland op een camping in Millau in Frankrijk , met keuze tussen Les Rivages aan de Tarn  of camping uit het ANWB boek campings onderweg en dan wordt het Aire de Camping met uitzicht op de beroemde brug van Millau.

1. Greet:
    21 juni 2018
    Ook daar is het prachtig zo te zien op de foto,s.
    Een veilige reis naar huis en nog veel plezier daar.
    Groetjes Geert en Greet
  2. Tien en Ton:
    21 juni 2018
    Zo te zien is het nog steeds genieten.👍🏻
  3. Ben en kittt:
    22 juni 2018
    Fijn dat jullie het zo het naar de zin hebben. Wij hebben een camping met niets van dat alles wat jullie nu hebben. Bulgarije is nog steeds een arm land. Toch heeft dat ook z'n charmes. We douchen in het motel bij de camping waar voor ons 5 kamers zijn gereserveerd. Het water wat uit de kraan komt is warm en dat is het belangrijkste. We realiseren ons steeds meer dat we het in Nederland heel goed hebben.We hebben een prima groep en al 5 weken 25/ 30 gr. De natuur is prachtig en aan de wegen wordt wel gewerkt. Binnenwegen zijn vaak nog slecht.Gaan vandaag richting Sofia. Al bij al genieten we nog steeds.
    Liefs, Ben en Kitty
  4. Tonny en Paul:
    22 juni 2018
    Leuk elkaar gezien op de mooie camping goede reis en houdt het rubber onder liefs van ons