Naam:
Foto’s:
1248
Video’s:

Over mij

Ik ben Guus Ickelsheimer, 74 jaar .  Aktief op vele fronten.

Fotograferen is mijn grote hobby.

Ik werk met meerdere camera's, w.o. Nikon D300S met gewone,  groothoek- en telelenzen en handzaam Sony Cybershot DSC-HX90V van 18.2 megapixels en Zeisslens 3.5-6.4/4.1-123 met 30x optical Zoom.

Over mijn reis

In 2018 gaat de reis naar Andalusie in Spanje met vertrek vanuit Urrugne in Frankrijk.

Reis samen met Dineke  met auto ( kilometerstand 265.000!) en caravan met een georganiseerde ANWB kampeerreis in een groep van 22 equipes met toeristische en technische. begeleiding voor pech van auto en caravan.

Wie meer wil weten kan mij een mail sturen naar [email protected]

Je kunt ook direct op het reisblog reageren en aanmelden om doorlopend op de hoogte te worden gehouden van mijn  belevenissen.

Het is voor mij de 2e keer om met een reisblog aan de slag te gaan. Mijn eerste reisblog  met reis naar Zweden en Noorwegen is de zien op http://www.guusickelsheimer.reislogger.nl

Andere jaren  voor een reis een speciale website aangemaakt.

Op de website www.guusickelsheimer.nl

heb ik o.a. foto's geplaatst van onze vorige kampeerreis 2016 van de ANWB door de Spaanse Pyreneëen. Dus wie daarin geinteresseerd is kan daar een kijkje nemen.

Van andere gemaakte reizen weer op andere websits. Wie daar meer over wil weten moet het mij maar laten weten dan geef ik die wel door.

Bezochte landen

Ik heb 3 landen (2%) bezocht: