16 Mei -Verblijf in Burgos

16 mei 2018 - Burgos, Spanje

Vanmorgen na het ontbijt zijn we om 10.00 uur met een groep van 10 deelnemers naar Burgos gewandeld. Een afstand via een goed begaanbaar pad van ruim 3 kilometer lang.

Eénmaal aangekomen in de stad hebben we eerst op een terrasje met prachtige oude platanen die net in blad kwamen,  koffie gedronken.

Daarna is ieders zijns weegs gegaan. De een  voor bezichtiging van een mooie Kathedraal of ander mooi plekje met fraai uitzicht over de stad.

Daarna hebben we met  Ed en Diny  in een leuk tentje een belegd broodje genomen met een drankje.  Per stel waren we maar 4 euro kwijt.

Daarna zijn we wandelend door deze stad terug gelopen naar de camping.

In totaal hebben we deze dag 13,1 kilometer gelopen , 16164 stappen gedaan en 15 keer een trap op en af gegaan. We hebben een heerlijke dag gehad , maar de voetjes waren nodig aan rust toe. Dit is voor ons geen alledaagse bezigheid.

Daarna lekker uit de wind luieren in de zon onder het genot van een biertje.

Morgen wacht ons een reisdag naar Salamanca.